AYDIN BOSTANCI WEB SİTESİ(Resimistan)” üzerinde 4 yorum

  1. Merhaba,

    Ben Praviste göçmeni büyük dedem Salih Seven ile ilgili bilgi ararken buldum sayfanızı. Dedemin babası olan Salih Seven’in öz babasını bilmiyoruz. Duyumlara göre Salih dedeyi ilk karısınında basası olan kişi büyütmüş, ilk karısı savaşta ölünce ikinci evliliğini kendinden büyük, babası o zamanın savcısı olan bayanla yapmış ki o da benim dedemin ve diğer 2 oğlunun annesidir. Kendileri Pravişte’den İzmir Aliağa’ya yerleşmişler. Benim merak ettiğim Salih dedenin öz babası ve annesi kimlerdir, nerelilerdir..vs.
    Bu bilgileri nereden bulabilirim acaba? Bana yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.

    iyi günler dilerim,

  2. çok duygulandım böyle bir bilgiye ulaşabildiğim için babam ben 1 yaşında iken ölmüş . burda 260 ıncı sıradaki benim babam ve dedem. bu tasfiye talaepnamesi ne demek
    açıklayabilirmisiniz.

  3. Selamlar Dedem ve Ninem de Piraviste den gelip Denizli Merkez Istiklal mah.ne yerlesmisler,yukarida cok mükemmel bir calismanizi okudum tesekkür ederim,sunu bilmek istiyorum acaba samakol köyü disinda baska köylerden de denizli istiklal mah. gelen olmusmu?varsa hangi köylerden gelmisler cünkü sizin listede Dedem ve Ninem in isimlerini bulamadim.ve göcmenlerin geldigi köylerin haritasini nasil bulabilirim?cünkü Praviste ye gittim simdiki ismi Eleftheropoli,15.000 kisi yasiyor,köyün tam ismini bilmeden orada kalanlari bulmanin imkani yok.Babam anlatirdi kardesleri orada kalmis ama oda bilmezdi hangi köy oldugu.
    yardiminiz icin simdiden cok tesekkür ederim
    Dedem in adi:Ali Onbasi oglu Bayram Ölemezler
    Ninem Hatice kizi Havva Ölemezler

    Hasan Ölemezler
    Saatlen str.18
    8051 zürich Isvicre

  4. Selamlar önce yukaridaki güzel calismaniz icin tesekkür ederim,Dedem ve Ninem de Pravişte den gelip Denizli Istiklal mah. yerlesmisler fakat yukarida isimlerine raslayamadim,sorum su acaba samakol disindan baska köylereden de Denizli merkez istiklal mah.gelen varmi?varsa bu bigilere saglikli olarak nasil ulasilabilir?lütfen bu konuda biraz bilgi verirseniz cok memnun olurum,
    Gelen kisiler:Bayram Ölemezler,Havva Ölemezler,Ayse Ölemezler
    yardiminiz icin simdiden tesekkürler
    Hasan Ölemezler
    Zürich Isvicre

Yorum bırakın